На днях здзейснілі з
incopolis марш-заскок у гаражны кааператыў у Масюкоўшчыне каб запечатлець для гісторыі іржавую ГАЗ-М20 "Перамогу" за 55 тышч баксаў, якую абодва заўважалі з электрычак, што едуць уздоўж тых гаражоў. Але пачну я гэты выпуск "карчэй" не з "Перамогі", а з парачкі кінутых аўто, якія я заўважыў па дарозе ад ГК да прыпынку "Масюкоўшчына".
1. Яшчэ не вывезены на лом згодна з праграмай па барацьбе з кінутымі аўто Citroën BX на паркоўцы ля вул.Ціміразева. Гады вытворчасці: 1982-1994:
2. Насупраць яго салодкая парачка: ІЖ-Масквіч-412ІЭ (1969-1982) і напаўпрыкрытая ГАЗ-21 "Волга" (1956-1970):
3. Але вернемся да "Перамогі". Вось такой я яе зафотаў з вакна "штадлера":
4. А так яна выглядае з боку гаражэй. Гады вытворчасці: 1946-1958:
5. У тым жа ГК мы натыкнуліся на дзікага сабаку Баскервіля, які бегаў па дахах гаражоў, завываў і не даваў спакойна фоткаць амерыканскі аўтапром - Chrysler LeBaron Coupé. Гады вытворчасці: 1987-1995:
6. Яшчэ адзін рарытэт эпохі развітога сацыялізму я заўважыў у двары на вул.Мініна,
аб чым ужо пісаў раней:
7. 407-мы "Масквіч", гады вытворчасці: 1958-1963:
8. Так сама на Мініна надзіва шмат "гальфоў" першай серыі, з вакна аўтобуса я заўважыў прынамсі тры штукі, але зафотаў толькі адзін. Volkswagen Golf І, гады вытворчасці (у Еўропе): 1974-1983.
9. У Магілёве (пра горад пазней) я заўважыў яшчэ адзін рэдкі ў нашых краях рарытэт з 1980-х - Fiat Ritmo пасля рэстайлінга:
10. За дызайн аўто адказвала італьянскае кузаўное атэлье Bertone, круглыя ручкі дзвярэй модны штрых тых часоў. Гады вытворчасці: 1982-1988:
11. Ззаду "фіят" вельмі падобны на савецкі Масквіч-2141, здаля можна і не адрозніць:
12. Наступная серыя здымкаў прадстаўлена
incopolis.
Румынская Dacia 1310:
13. Гады вытворчасці: 1979-2004:
14. І на завяршэнне - "котарожац" на базе ЗАЗ-968М:)