Ілля майже 3 тижні вчиться у новій школі.
Чому, як і де та інші деталі...
Офіційно син продовжує вчитись у школі екстернів. Навчальний процес з вересня по кінець січня проходив у міні-школі у Ворзелі. Потім мамі захотілось більше альтернативності і ми вирішили лютий місяць повчитись дома. Досвід вже був, тому склали розклад уроків: 4 рази на тиждень укр.мова, математика, англійська (середа без англійської, четвер без мови, п'ятниця без математики) + якийсь предмет, який проходимо кожного дня. Спочатку пройшли "Основи здоров'я", потім "Я у Світі", і надійшла черга "Літературного читання" (майже все Ілля пройшов).
В цей час на фейсбуці побачила оголошення про обговорення варіанту міні-школи у Бучі-Ірпені. Пішла на зустріч у неділю і у вівторок вже перший раз збирались (ми прийшли у середу). Не знаю, як одна з мам домовилась з адміністрацією, але у нас є окрема кімната у кафе майже в центрі Бучі (зручно маршрутками добиратись і з Ірпеня і з Бучі, близько і до електрички).
Зараз збираються 1 першокласниця, 2 другокласників, 3 третьокласника та дівчинка з 5-го класу (4 дівчинки та 3 хлопчика). Кожного дня у школі проходимо 1-2 уроки. Часто тематично щось робимо, а потім кожен у своїх зошитах працює. Після уроків - творчість: малюємо, ріжемо, клеїмо, мотаємо і т.п. Частину занять проводить професійний дизайнер (чи може вона і не дизайнер, а якась інша творча професія), деякі проводять батьки (якщо щось знають цікаве та корисно по програмі навчитись це робити).
Взагалі весь навчальний процес за батьками (на 7 дітей маємо 4 мами) - хтось знає та може пояснити краще математику, хтось мови і т.п.
Якщо ще залишається час діти грають у настільні ігри - Діксіт, Уно, Барабашка. Або просто у доганялки.
Уроки починаються о 10:30, біля 14-15 всі розходяться (у нас майже щодня на 14:45 чи 15:00 спорт).
Англійська - діти створюють свої власні альбоми-словники. По темам робимо аплікацію, або малюємо та підписуємо. Спілкуємось на цю тему.
Укр-мова - я проводила поки 2 уроки. На одному робили дослід та потім його описували у зошитах. На іншому - читала казку, але не до кінця і діти писали закінчення. Завтра планую створити спільний вільний текст. Фломастери з лайками дуже стимулюють писати грамотно :)
Це школа більше не школа у понятті академічному, а місце, де дітям показуть та зацікавлюють навчанням. І місце для спілкування дітей і батьків. Більшу частину уроків ми з Іллею робимо дома вранці, щоб у школі залишився час на спілкування, вільний розвиток.
В середу у нас була англійська. У вівторок ввечері Ілля попросив його розбудити раніше на 30 хвилин, з фразою: "Ну ти ж знаєш, як у мене з англійською" (а вона часто дійсно дуже туго йде, а часом як по маслу).
Ілля контрольні у школі пише нормально, багато читає, цікавиться Лего. З уроками по графіку вписуємось. Так, у мене частина дня занята дітьми, але це лише в кайф.
Ось закінчення казки "Солом'яний бичок" у виконанні Іллі (писав повністю сам):
Творчість - закладочки для книжок:
Творчість - листівка мамі на свято:
Ось такі досліди у навчанні. Сподіваюсь, вони підуть на користь дітям.