будзьце ласкавы, калі пад рукой: а што на гэты конт напісана ў Нікалаева?
у лістападзе мінулага года з нагоды адной сваёй свежай публікацыі пісаў тут, што Богуш-Сестранцэвіч не быў аўтарам беларускай граматыкі, якая была прыпісана яму на падставе таго, што ён займаўся "літоўскай" мовай. У той публікацыі прывёў і аргументы, чаму гэтага не было. Тое самае можна сказаць і пра рукапіс (накіды, запісы? -- няясна, у якім выглядзе яны існуюць) ягонага слоўніка.
з усёй павагай і зычлівасцю да жыхароў Пецярбурга, але не магу дапамагчы :)
Ў кнізе "Беларускі Пецярбург" анічога на гэты конт, на жаль, не знайшоў.
Памятаю пра Ваш артыкул, але зараз размова не пра "Гісторыю сарматаў і славян", а пра нейкую асобную працу, якая, быццам, ляжыць у Ватыкане - прачытаў пра гэта ў артыкулу Н. И. Корюкаевой "Митрополит Римско-католических церквей Станислав Богуш-Сестренцевич в Коломне" (Коломенские чтения 2008: Альманах №3).
Таму і здзівіўся - як жа гэта: першы слоўйнік быццам ёсць, а навукоўцы яго не гарталі.
дзякую за даведку наконт Нікалаева. Трохі нечакана, бо, як пісаў тут раней, звесткі пра тое, што Б.-С. -- аўтар "беларускай" граматыкі, ужо даўно "энцыклапедычныя", г. зн. нібыта "надзейныя". Дзіўна, што Нікалаеў гэты сюжэт абмінуў
( ... )
Comments 8
Reply
у лістападзе мінулага года з нагоды адной сваёй свежай публікацыі пісаў тут, што Богуш-Сестранцэвіч не быў аўтарам беларускай граматыкі, якая была прыпісана яму на падставе таго, што ён займаўся "літоўскай" мовай. У той публікацыі прывёў і аргументы, чаму гэтага не было. Тое самае можна сказаць і пра рукапіс (накіды, запісы? -- няясна, у якім выглядзе яны існуюць) ягонага слоўніка.
з усёй павагай і зычлівасцю да жыхароў Пецярбурга, але не магу дапамагчы :)
Reply
Памятаю пра Ваш артыкул, але зараз размова не пра "Гісторыю сарматаў і славян", а пра нейкую асобную працу, якая, быццам, ляжыць у Ватыкане - прачытаў пра гэта ў артыкулу Н. И. Корюкаевой "Митрополит Римско-католических церквей Станислав Богуш-Сестренцевич в Коломне" (Коломенские чтения 2008: Альманах №3).
Таму і здзівіўся - як жа гэта: першы слоўйнік быццам ёсць, а навукоўцы яго не гарталі.
Reply
Reply
Leave a comment