Ідея для опозиції

Jan 29, 2012 18:44

Транспортний колапс Транспортна революція, яка після Львова охопить решту українських міст (з таким-сяким електротранспортом), на мою думку, має породити серед виборців(окрім акцій спротиву) попит на законодавче закріплення права на маршрутні таксі  комфортний та доступний громадський транспорт. 
Власне, дивно, що досі ніхто не підхопив цього ( Read more... )

Leave a comment

Comments 4

dzhmil January 30 2012, 08:54:47 UTC
Га, в нашому місті проблему електротранспорту розв'язано радикально - він зник. Залишилися рештки на двох-трьох районах. І якраз до одного такого я переїхав, тож маю змогу (поки що) насолоджуватися тролейбусними поїздками щоранку-щовечора.

Reply

zynovij January 30 2012, 17:42:46 UTC
Власне в планах уряду(які вже подекуди реалізуються) виправити це.
Проте я вважаю, що електротранспорту він(уряд) наврядчи зможе допомогти, зате дрібним перевізникам точно зможе зашкодити)
А електротранспорт у Вашому місті ненадто популярний?

Reply

dzhmil January 31 2012, 09:56:32 UTC
Оскільки електротранспорт значно дешевший від будь-якого іншого, він популярний завжди. Серед населення. А от серед міського чиновництва, яке має прибуток з пасажироперевезень, прямо навпаки - для тих чим дорожче, тим краще. Тому десь від 1995 до сьогодні електротранспорт навмисне "вбивався": його не ремонтували, не закуповували нові машини, все переводили на "маршрутки" (ціна проїзду в яких постійно зростає) - внаслідок цього на сьогодні маємо майже повну його відсутність, деякі трамвайні та тролейбусні маршрути зникли повністю, деякі існують суто віртуально, а на тих, що лишилися, присутні дві-три машини.

Reply

zynovij January 31 2012, 18:34:17 UTC
Щоранку я їжджу на роботу троолейбусом, але для мене це не насолода) Тож я припустив, що у Вас дещо менше пасажирів(хоч це було б дивно).
В будь-якому разі, електротранспорт в українських містах(кількох) таки розвивається і я сподіваюсь, що Січеслав невдовзі до цих міст приєднається.

Reply


Leave a comment

Up