Бо маю час та натхнення

Mar 13, 2020 14:12

...тому хочу разом з вами розібрати один текстик, а загалом і торкнутися індивідуальних особливостей того, хто його написав.

Цей текстик - петиція до президента України. Ось вона.
Написав її такий собі Губаєв Марат Ернстович, але не факт, що це є справжнім ім'ям цієї особи ( Read more... )

дебилы блядь...

Leave a comment

ueartemis March 15 2020, 12:00:32 UTC
По-перше, ім'я точно справжнє. Реєстрація на сайті Президента відбувається з перевіркою податкового ідентифікаційного коду.
По-друге, схоже, персонаж уживає апостроф для відокремлення префіксів (включно з іншомовними), тому такий вжиток таки системний.
По-третє, персонаж користається не латинською "Вікторією", а кирилічною іжицею. Тут вона в сенсі W, як у словах Єѵа, Єѵропа тощо. При чому він так позначає протезу.
По-четверте, дугою він позначає злитне читання приголосних. Зазвичай такі позначки використовують при транскрибуванні вимови.

Коротше, це очевидно фрик, але відносно освічений.

Reply

dagrael March 15 2020, 12:22:58 UTC
Дякую за інформацію, але я не з усім погоджуюсь. Давайте поміркуємо разом.

1. ім'я точно справжнє
Так, але хтось може копіювати його стиль написання, пишучи до нашої спільноти... Я й не таке бачив))
Хоча, скоріш за все, це таки він.

2. апостроф для відокремлення префіксів
Можливо, але відділяє він префікси далеко не в усіх словах. Тож системність тут - відносна.
Я вже мовчу про те, що в українському правописі немає такого правила))

3. Літера "іжица" візуально виглядає як "ѵ", тобто НЕ ТАК, як літера "v". А сабж пише саме "v", це чітко видно... Знову ж таки, пише цю літеру він не всюди.

4. дугою він позначає злитне читання приголосних
І знову ж таки, немає такого правила у правописі, і робить він це не всюди.

Випадково напхати у текст купу прийомів та варіацій з інших варіантів письма - це не освіченість, це очевидно хвороба))

Reply

ueartemis March 18 2020, 09:29:29 UTC
Я різницю символів списав на технічні проблеми.

Reply

dagrael March 18 2020, 10:14:01 UTC
Ну, дивіться.
Сам він каже, що переносить тексти з HTML-файлів, через це таке написання. Але хіба це логічно пояснює оту купу особливостей написання, про які я згадував вище?

І ще собі міркую - як у сучасному світі можна виявитися таким обмеженим у можливостях, щоб мусити переносити тексти з HTML-файлів?

Reply

ueartemis March 18 2020, 10:16:34 UTC
Ну, а от форматування його дописів не піддається поясненню.
Не раз помічав, що подібні особистості не вміють форматувати тексти. Це загальна риса для них.
Певно, це потребує спокійної й структурованої думки, що проблема для них (лише теорія).

Reply

dagrael March 18 2020, 10:23:38 UTC
Я ще й за банальну неписьменність розмову веду.
Ось, наприклад, він вам щойно написав - "хочешь", "кажешь", "інтел'лектуальній", "ввага", "за-те"...

Ще й після цього істерить - "ніхто не має права вказувати комусь як писати та розмовляти; що люди мають право жити дихати розмовляти та писати як їм хочеться".
Яке гарне виправдовування... наче йому хтось щось забороняв))

Reply

ueartemis March 18 2020, 10:36:53 UTC
Ну, знову ж зазначу, що в його системі можна розібратися. Наприклад, Ь явно етимологічне. Аналогічно й розділення складових сполучника.

Reply

dagrael March 18 2020, 10:40:06 UTC
Та в усьому можна розібратися. Але ж, пане! Хіба у нас вже скасовано український правопис? Який сенс у створенні своїх власних "систем" написання?))
Вам варто нагадувати, хто так робить?))

Reply

ueartemis March 18 2020, 10:53:40 UTC
Хіба у нас вже скасовано український правопис?
Болюча тема, про яку я накатав уже кілька дописів у блогу.
За новою нормою реально не хочеться писати. Однак пана навряд обходить існування хоч якоїсь норми: як чинної, так і попередніх.

Reply

dagrael March 18 2020, 10:58:43 UTC
Нові норми дійсно... дещо чудернацькі. Але ж хто вводив?))
Навіть використовуючи попередні правила правопису, цілком можливо писати вірно, грамотно.

А от щодо "не цікавлять норми" повністю згоден. Тому й припускаю наявність певного розладу))

Reply

ueartemis March 18 2020, 09:28:33 UTC
Пана попердолило.

+ Погрози вбивством.

Reply

dagrael March 18 2020, 10:18:10 UTC
Переглянув там діалоги. Чудова демонстрація неадекватності, чи не так?))

Reply

dagrael May 14 2020, 11:16:48 UTC
Повертаючись до нашого обговорення...))
Ви писали - "дугою він позначає злитне читання приголосних". То чому він, на вашу думку, не виділяє так УСІ пари приголосних? Адже вони в словах усюди читаються злитно, чи не так?
Ось свіжий приклад - https://dagrael.livejournal.com/631679.html?thread=7095423#t7095423

Reply

ueartemis May 14 2020, 11:30:00 UTC
dagrael May 14 2020, 11:33:50 UTC
Ага. Але я недаремно навів приклад.
По-перше, "нн" - це ж не африкат, чи не так?
По-друге, африкати дугами у письмі НЕ виділяються, чи не так?

Reply

ueartemis May 14 2020, 11:41:36 UTC
Так, він тягне в орфографію позначки з транскрипції. І так, довгі звуки позначають двокрапкою в транскрипції і подвоєнням літери чи макроном над нею у звичайному письмі (залежить від орфографії мови).

Reply


Leave a comment

Up