В Молдові парламент хоче забронити комерційну рекламу перед фільмами в кінотеатрах. Аргументація проста: споживач платить гроші за перегляд фільму, а не за перегляд реклами. Опоненти заявляють, що будуть підніматися ціни на квиткі, але насправді ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит, а не на структуру і вартість
(
Read more... )
Comments 11
2. ТАВИЩО! НІ!! Ні в якому разі. Навіть навпаки. Невід'ємна і приємна складова перегляду. І ще тут можуть всістися хто запізнився. Я завжди з цікавість чекаю на трейлери на великому екрані. вдома не те
3. Ні, звісно. То приємно, а то може десь необхідно кінотеатру
4. 2 коротких реклами - 3 повноцінні трейлери
якщо реклама дозволить зберегти ціну на квитки, то я за. якщо кінотеатри її запихують, задля додаткогово навару, а не через необідність - проти
Reply
2. Совсем даже не раздражают. Напротив иногда так узнаю о новинках.
3. Нет, трейлеров можно несколько, рекламный ролик - лучше не больше 1го. А то на эфирное ТВ становится похоже :)
4. 1 ролик и 3 трейлера максимум. Ну и приятно, если ролик качественный, а не просто "мм-данон".
Reply
Трейлеры - штука полезная, зачастую по трейлерам в кино и смотрю, на что следующее пойти бы.
Отношение к рекламе и трейлерам разное, конечно.
С точки зрения комфорта я бы оставила 3-4 трейлера, и все.
От рекламы только одна польза: можно опоздать на сеанс минут на 10-15, и ничего не пропустишь :)
Reply
2. Якщо недовго - то ні.
3. З трейлерів, буває, дізнаюсь про фільми, які хочу побачити, іноді навіть буває, що дивлюсь їх потім.
4. Важко сказати, явно некомфортно - це коли до 15 хвилин наближається.
Reply
2. Нет, смотрю трейлеры с огромным удовольствием
3. Нет
4. 2-3 рекламных, 3-4 трейлера
Reply
Leave a comment