В них хоча б пасажири не сидять один в одного на вухах. І траєкторія руху та швидкість безпечніші. Правда, бувають розвалюхи, які, здається, по дорозі розсиплються ))
Але сьогодні довелося в новенькому їхати. В ньому не було компостерів )) Кондуктор пропонувала куплені талончики надривати :)
ілюзія небезпекиanglijski_zajciOctober 17 2012, 19:29:51 UTC
ніколи не кажу. взагалі пасажир праворуч від водія бачить всі повороти, обгони небезпечніше ніж насправді(а в гористій місцевості це дууже яскраво!) чому так?- не знаю, оптична ілюзія. Водії в маршрутках здебільшого з не менш ніж 8-річним стажем за кермом. Серйозні аварії скоріше виняток(частіше на трасі, але там інші причини) Про мене найсташніші коники на дорогах- ГАЗ, це часто перша машина у водія. І ще підлітки на вєліках.
Тролейбуси теж люблю. Але найсильніше враження - трамвай через Пущу-Водицю. По лісі він їде значно швидше ніж по місту. Вночі, коли гілки шкребуть у вікна і вагон добряче хитається на поворотах..
Re: ілюзія небезпекиjyjulfOctober 17 2012, 21:06:49 UTC
так, 12 трамвайчик - прекрасний і романтичний.
а щодо стажу - погоджуюсь, хоча й статистики конкретної не знаю. але який би він не був, а базікати по мобільному і рахувати гроші - це занадто. він же пасажирів везе.
В нас немає вибору - з транспорту лише маршрутки :( Точно таке саме + шансон на всю потужність, папіроса і скотство. Кілька років воюю з їхнім палінням (особисті зауваження, переписка з усіма можливими органами, що можуть вплинути, статті в газети), але поки що безуспішно.
Київ - не АзіяquestrumOctober 17 2012, 19:40:12 UTC
воділкам робити зауваження, а у разі чого відразу набирати телефон тіпа "алло, ДАІ, тут на вул.Такійто порушення". працює, щоб це бидло за кермом, що вчора вилізло з трактора, не варнякало.
а реально - знищити маршрутки як клас. бидлотранспорт, не інакше. у жодному місті цивілізованої Європи такого немає.
Comments 36
В них хоча б пасажири не сидять один в одного на вухах. І траєкторія руху та швидкість безпечніші. Правда, бувають розвалюхи, які, здається, по дорозі розсиплються ))
Але сьогодні довелося в новенькому їхати. В ньому не було компостерів )) Кондуктор пропонувала куплені талончики надривати :)
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
а Ленін-Сталін - ти шо, шкода, що фотоапарата не було. такого тут теж не зустрінеш)))))
а от двері відкриті - таки да. я іноді фантазую, як із них вилітаю назустріч деревам і стовпам)
Reply
взагалі пасажир праворуч від водія бачить всі повороти, обгони небезпечніше ніж насправді(а в гористій місцевості це дууже яскраво!)
чому так?- не знаю, оптична ілюзія. Водії в маршрутках здебільшого з не менш ніж 8-річним стажем за кермом. Серйозні аварії скоріше виняток(частіше на трасі, але там інші причини)
Про мене найсташніші коники на дорогах- ГАЗ, це часто перша машина у водія. І ще підлітки на вєліках.
Тролейбуси теж люблю. Але найсильніше враження - трамвай через Пущу-Водицю. По лісі він їде значно швидше ніж по місту. Вночі, коли гілки шкребуть у вікна і вагон добряче хитається на поворотах..
Reply
а щодо стажу - погоджуюсь, хоча й статистики конкретної не знаю. але який би він не був, а базікати по мобільному і рахувати гроші - це занадто. він же пасажирів везе.
Reply
Точно таке саме + шансон на всю потужність, папіроса і скотство.
Кілька років воюю з їхнім палінням (особисті зауваження, переписка з усіма можливими органами, що можуть вплинути, статті в газети), але поки що безуспішно.
Reply
реально пересуваюсь виключно муніципальним транспортом - і швидко, і комфортно. запихатися в бидлобогдани лишаю малоосвідченим
Reply
Reply
Reply
а реально - знищити маршрутки як клас. бидлотранспорт, не інакше. у жодному місті цивілізованої Європи такого немає.
Reply
а робити зауваження - буду вчитись.
Reply
Leave a comment