Троєщинський швидкісний трамвай

Oct 25, 2012 23:50



24 жовтня 2012 року у Києві відкрилася нова трамвайна лінія. Це унікальна для України подія, адже за останні 12 років це єдина збудована трамвайна пасажирська лінія.

1. Було побудовано 1.2 км лінії і розворотну естакаду


2. Завдяки естакаді платформи трамваю і міської електрички опинились на одному рівні для зручної пересадки


3. Платформа електрички відкрилася спеціально для пересадки на трамвай. Назвали "Троєщина-2"


4. Електричка їде і зупиняється через кількасот метрів - там вже стара платформа "Троєщина" (обидві платформи, до речі, не на Троєщині)


5.


6. На платформі вісить розклад руху електричок. Але ж, як так можна, тут переплутані напрями на Дарницю і Київ-Петрівку, а на схемі знизу навіть відсутня ця платформа! Картинка побільше



7. На естакаді


8. Навколо щось ще добудовується


9. Будівництво естакади з березня до жовтня


10.


11. Дніпропетровський К1 на кінцевій


12. Турнікети між платформами ще не діють (проїзд буде безкоштовним до 1 листопада)


13. Поїхали. На швидкісній лінії 7 станцій


14. І 2 маршрути. Графік їх роботи


15. Хоч було повно скептиків "цей трамвай нікому не потрібен", з кінцевої від'їжджають двовагонні трамваї геть заповнені вихідцями з електрички


16.


17. Але такі трамваї тільки після прибуття електрички


18. 1200 метрів (ооон до тих ліхтарів) нових колій.


19. А ще взимку на цьому місці стояли дачі


20. Станція Генерала Ватутіна


21.


22. Станція Каштанова


23. І пішохідний міст над нею


24.


25. Станція Теодора Драйзера і вагони з Праги на ній


26. Станція Олексадра Сабурова


27. Ця станція найбільша


28.


29. На станції стоять плакати, серед яких найцікавіший цей, нашвидкоруч намальований і з якимись вигадками типу трамваю до аеропорту "Бориспіль"


30. Станція Марини Цвєтаєвої і виготовлений на Борщагівці "Каштан". "Каштани" вміють, під'їжджаючи на зупинку, оголошувати свій номер маршруту


31. Всередині "Каштану" екран, показували старі трамваї


32. Станція Милославська і К1


33. Тут розвертається 4 маршрут


34. А 5 маршрут їде далі нешвидкісною лінією, закінчуючись з іншого кінця вул. Сабурова. Зі стрілкою тут щось не склалось, і водії її перемикають вручну


35. На лінії помічена також стара Татра Т6


36. А у вагонах якісь майбутні хитрі компостери


37. Трамваї лінією їздять не надто швидко, але відчувається, що колії дуже рівні а трамваї нові


Ось так у Києві з'явилася ще одна трамвайна лінія в непоганому стані, з чим вас і вітаю:)

трамвай, Київ, транспорт, новини

Previous post Next post
Up