Знайомі повели 8-річну дівчину до першого причастя. Шо ж вона могла такого зробити в 8 років, шо вже сповідатися треба. Мені вже 25-й минає, а ше гріхів не маю, а тут... Ото, блядь, молодь пішла.
А у нас люблять програмно до сповіді ходити, ледве графіки не складають...а я не маю жодного бажання незнайомій людині (нехай то і священник) свої таємниці розповідати...
от бачиш - ти теж програмно це сприймаєш. на сповіді душу олегчають, а не список гріхів виголошують, а потім топають до образа і за рецептом "три отченаш і богородице":)))
Тре знати шо відмолювати. Бо відмолиш авансом, наприклад, то, шо ти когось обкрадеш в майбутньому. А потім плани поміняються і ти його/її не обкрадеш, а вб'єш. Так шо тут таке не проходить.
ну це звичаєво:))) перше причастя в греко католицькій церкві це як ритуал, коли дитину приводять до церкви, щоб вона стала частиною церковної громади, приходу...привчають так би мовити. в біблії описується момент коли маленького Ісусика батьки привели до церки. тут те саме. і всі розуміють, що в дітей смертних гріхів нема і загалом гріхів нема, але сказати панотцю, що ти гарно робиш уроки, чемно ідеш спати і взагалі слухаєшся, але інколи буває і не так - це вже перша сповідь. усвідомлення поганих і добрих вчинків.
вибач що не за всі конфесії сказала - навела приклад того що знала:))) а звідки таке здивування сповіді як явищу? ніхто ж не примушує...сама м мала першу сповідь, як наречену вбрали, до крехова возили, шуму зробили мамадарагая, а тепер не хожу...
я думаю що в принципі це ж не розповідь священнику, а власне усвідомлення своїх помилок, які ти зробив і намагатимешся робити інакше. От я коли дитиною була розповідала на сповіді, що батьків обманювала, уроки списувала, до церкви не ходила і не молилась щодня,погані думки це теж гріх,в принципі я вважаю це досить позитивним. Адже кожій людині потрібен поштовх аби задуматись над своїми помилками.
1. Я Господь Бог твій, не будеш мати інших богів, крім Мене. 2. Не роби собі ідола або чогось подібного до того, що на небі вгорі, або на землі долі, або в водах під землею, і не вклоняйся їм, і не служи їм. 3. Не взивай даремно імені Господа Бога твого. 4. Пам'ятай день святий святкувати: шість днів працюй і роби в них усі діла свої, а день сьомий - свято Господу Богу твоєму. 5. Шануй отця свого і матір свою - добре тобі буде і довго житимеш на землі. 6. Не вбий. 7. Не перелюбствуй. 8. Не кради. 9. Не свідчи ложно на свого ближнього. 10. Не жадай жони приятеля свого, не жадай дому ближнього свого, ані поля його, ані слуги його, ані вола його, ані осла його, ані всякої скотини його, ні чогось іншого, що є в ближнього твого.
Comments 23
Reply
Reply
Reply
А ЖЖ і горівка тоді для чого?
Reply
Reply
Reply
Reply
перше причастя в греко католицькій церкві це як ритуал, коли дитину приводять до церкви, щоб вона стала частиною церковної громади, приходу...привчають так би мовити. в біблії описується момент коли маленького Ісусика батьки привели до церки.
тут те саме. і всі розуміють, що в дітей смертних гріхів нема і загалом гріхів нема, але сказати панотцю, що ти гарно робиш уроки, чемно ідеш спати і взагалі слухаєшся, але інколи буває і не так - це вже перша сповідь. усвідомлення поганих і добрих вчинків.
Reply
Основне щоб не до ПЦМП :)
Reply
а звідки таке здивування сповіді як явищу? ніхто ж не примушує...сама м мала першу сповідь, як наречену вбрали, до крехова возили, шуму зробили мамадарагая, а тепер не хожу...
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
2. Не роби собі ідола або чогось подібного до того, що на небі вгорі, або на землі долі, або в водах під землею, і не вклоняйся їм, і не служи їм.
3. Не взивай даремно імені Господа Бога твого.
4. Пам'ятай день святий святкувати: шість днів працюй і роби в них усі діла свої, а день сьомий - свято Господу Богу твоєму.
5. Шануй отця свого і матір свою - добре тобі буде і довго житимеш на землі.
6. Не вбий.
7. Не перелюбствуй.
8. Не кради.
9. Не свідчи ложно на свого ближнього.
10. Не жадай жони приятеля свого, не жадай дому ближнього свого, ані поля його, ані слуги його, ані вола його, ані осла його, ані всякої скотини його, ні чогось іншого, що є в ближнього твого.
Reply
Leave a comment