Очень нравится ваш подход, но куда ж без "но" :) Вы сделали альтернативное образование и при этом оставили костяк современного. "Класная робота", "основи здоровья" - почему? Интересно. Кстати, очень не зря используют до середины третьего класса тетрадь в косую. Подчерк все же важен, это как с фразой "порядок в голове - порядок на столе".
До середини 3-го класу син також писав у косу лінійку. Зараз вже пише у звичайну. Ми маємо атестуватися для того, щоб "числитися у школі", переходити з класу в клас і там є певні вимоги до заповнення зошитів, певні предмети. От і ведемо так. Як на мене, це організовує - число, класна робота, номер вправи, відповідь і т.п. А предмети, які нам потрібно здати також визначає школа, де атестуємось. От син і читає із задоволенням Основи здоров'я, Я у світі та інші підручники, що розширюють бачення світу. Він розуміє навіщо це йому тому і робить (деякі підручники із задоволенням перечитує).
Comments 2
Кстати, очень не зря используют до середины третьего класса тетрадь в косую. Подчерк все же важен, это как с фразой "порядок в голове - порядок на столе".
Reply
Ми маємо атестуватися для того, щоб "числитися у школі", переходити з класу в клас і там є певні вимоги до заповнення зошитів, певні предмети. От і ведемо так. Як на мене, це організовує - число, класна робота, номер вправи, відповідь і т.п.
А предмети, які нам потрібно здати також визначає школа, де атестуємось. От син і читає із задоволенням Основи здоров'я, Я у світі та інші підручники, що розширюють бачення світу. Він розуміє навіщо це йому тому і робить (деякі підручники із задоволенням перечитує).
Reply
Leave a comment