Yahweh! - І якого та котрого бога ото треба спасати?
В поБожному (та безбожному, але не без-Божному) настрої - читаю книгу, надруковану Принстонським Університетом, професором отого ж:
Saving God: Religion after Idolatry Спасаючи Бога: Релігія після Ідолопоклонства
Погляньмо також на зміст та на індекс, а також можна прочитати 6 початкових сторінок! Нарешті правильна історична настанова: автор би не назвав бога Ягве яко саме сущого та справжнього Бога (з великої букви).
Міркувати про Бога карними категоріями пустельного та племінного Ягве - є страшним анахронізмом, антропоморфізмом та антропологізмом: жодний ото не монотеїзм - а сутий монолатризм-монолатрія та
суцільний генотеїзм: без-божний народ - потребував покровителя-бога, субститут фараона, а без-народний, самітній бог пустелі потребував мати власного народа-яко-рабів - і знайшов собі раба Мойсея та його рабів.
Одкровенно й чарівно побачити, що дослідники аж до такої міри помудрішали й вдосконалились й нарешті - "знеягвились" та знебезбожнились.
Ще доглибніше українцям-алелуйцям та українцям-аміньцям, сиріч - нетямущим ягвовірянам (коли ото довідаються, що то отаке: "алелуя" та "амінь"?): ягвовірство та бузувірство - ото не Бого-вірство, рабська ягво-граматика та ягвоволання псевдо-віри - ото не Бого-граматика всемогутности Всевишнього, то лиш секретний
Тетраграматон пізньоприбулого, хронологічно найостаннішого, приблуди у пантеон самозванства:
Ягво-софтвер зваблює лже-любов'ю:
Істукана ікла - кроваві чи безкрові?
Отакеньки
Всевишній Бог йому мовить:
Геть з мово-ума Псевдо-Покрово!
Про вампірів та ягвенят-вампірят -
отут! Ото іще: by
Mark S. Smith:
The Early History of God: Yahweh and the Other Deities in Ancient Israel (The Biblical Resource Series)Aug 3, 2002
+
The Origins of Biblical Monotheism: Israel's Polytheistic Background and the Ugaritic TextsNov 6, 2003
+
Yahweh and the Gods and Goddesses of Canaan (The Library of Hebrew Bible…Yahweh and the Gods and Goddesses of Canaan (The Library of Hebrew Bible/Old Testament Studies)Dec 1, 2002
by
John Day - John Day is Professor of Old Testament Studies in the University of Oxford and Fellow and Tutor of Lady Margaret Hall, Oxford.
+
Are Yahweh and El Separate Deities in Psalm 82 and Deuteronomy 32?: A Conference Paper Kindle Edition, Publication Date: August 14, 2016
by Michael S. Heiser (Author)
Наша Богоданна, Всевищоданна цивілізація - вже породила безліч книг і трактатів про маскарад
Ягве! А отут та отепер - отак українська реторика та
антиреторика свободи рече: (Quod licet Iovi, non licet bovi: Gods may do what cattle may not. Lliterally :What is permissible for Jove is not permissible for an ox):
Quod licet Iovi,
non licet bovi:
Отого не збагне лиш дурень безголовий!
Чи мабуть - лиш буйвіл та бик махровий,
Чи малодушний маламаскаль вбогий!
По-християнськи: що дозволено
Ягвови -
Не дозволено ґоєви недоріці:
Що дано святому письму-плагіатови -
Не дано плагіатору - ні в сім ні в тім віці!
А отепер - найбожественніше знання та ґнозис: Ягве не є Аллаг-
Allah (= Ал Елогім-
Elohim). Аллаг, лиш за своїм іменем, тотожний
Богу-Отцю Всевишньому Христа. Ягве є самозванець і в Християнcтві і в Ісламі! Але плутанина
Бога Всевшнього чи то з Ягве чи то з Аллагом - присутня в усіх трьох Абрагамських релігіях.
Щодо старогебрейсьої мови, якою мовив і досі мовить Ягве, приміром: не було дієслівної форми теперішнього часу "є", нема середнього граматичного роду: сам Ягве не міг сказати про себе - "я є той, що є" - а лиш майбутнім часом дієслова "бути" - "я буду той, що буду", і кажуть (
неправильно - бо не од дієслова "лі-гйот": "бути") - що звідтіля й його самоназва "Ягве".